CITO Car Rental i cesta je samo tvoja...

Uštedi do 40%. Cijene za plaćanje unaprijed

Česta pitanja i odgovori

PRI IZNAJMLJIVANJU
Može li, osim mene, i druga osoba upravljati vozilom?
Šta ako imam problem s vozilom?
Koja osiguranja postoje?
Da li postoji ograničenje što se tiče starosne dobi pri iznamljivanju vozila?
Koje osobne dokumente moram dati na uvid pri iznajmljivanju?
Šta je ugovor o iznajmljivanju vozila?
Da li se moja kreditna kartica tereti pri iznajmljivanju?
Da li trebam provjeriti stanje vozila prije početka vožnje?

ZA VRIJEME NAJMA
Postoji li ograničenje što se tiče prijeđenih kilometara?
Mogu li vozilom prelaziti državnu granicu?
Šta ako se dogodi mehanički kvar ili saobraćajna nezgoda?

PRI VRAĆANJU VOZILA
Šta ako kasnim s vraćanjem vozila?
Da li trebam vratiti pun spremnik goriva?
Mogu li produžiti najam?
Mogu li vratiti vozilo izvan radnog vremena?
Da li trebam provjeriti stanje vozila prije odjavljivanja vozila?
Da li CITO Rent a Car nudi jednosmjerne najmove?
Da li postoje dodatne usluge koje moram platiti?
Koje vrste plaćanja CITO rent a Car prihvaća?

Pri iznajmljivanju
Može li, osim mene, i druga osoba upravljati vozilom?
Da, u nekim slučajevima potrebno je platiti manju naknadu za uslugu dodatnog vozača.

Šta ako imam problem s vozilom?
CITO Rent a Car pruža podršku u svakom trenutku. Sve detalje dobit ćete pri iznajmljivanju.

Koja osiguranja postoje?
Sva vozila osigurana su protiv odgovornosti za štetu nanesenu trećem licu.

CDW i TP – uplatom dnevnog dodatka za CDW i TP ograničava se odgovornost najmoprimca za štetu i krađu vozila na iznos franšize koja iznosi 400 eura za grupe vozila A-C; 550 eura D-H; 800 eura I-M (protuvrijednost u KM).

CDW + – uplatom dnevnog dodatka za CDW+ najmoprimac otkupljuje i odgovornost prema franšizi koji iznosi ? KM dnevno za grupe vozila A-C; ? KM D-H; ? KM I-M.

PAI – plaćanjem dnevnog dodatka od 8 KM za osobno osiguranje (PAI), vozač i putnici u vozilu osigurani su za slučaj smrti ili trajnog invaliditeta, kao posljedica nezgode u unajmljenom vozilu, na iznose propisane pravilima osiguravajućeg društva.

Da li postoji ograničenje što se tiče starosne dobi pri iznamljivanju vozila?
Morate imati 21 godinu ili više i biti 2 godine i više u posjedu vozačke dozvole. Za neke(veće) grupe vozila ograničenja su veća.

Koje osobne dokumente moram dati na uvid pri iznajmljivanju?
Morate dati na uvid važeću vozačku dozvolu na svoje ime izdanu u državi u kojoj imate prebivalište Potrebno je dati na uvid validnu kreditnu karticu i osobni dokument.

Šta je ugovor o iznajmljivanju vozila?
Ugovor o iznajmljivanju vozila je formalni ugovor o korištenju iznajmljenog vozila potpisan od strane CITO Rent a Car-a i korisnika vozila. CITO rent a Car daje korisniku na korištenje vozilo pod uvijetima određenim ovim ugovorom.

Da li se moja kreditna kartica tereti pri iznajmljivanju?
Vaša kartica neće biti unaprijed zadužena, izvršit će se provjera validnosti iste (predautorizacija).

Da li trebam provjeriti stanje vozila prije početka vožnje?
Da, potrebno je provjeriti ukupno stanje vozila zabilježeno na posebnom obrascu o stanju vozila i ako je uočena nepravilnost koja nije zabilježena, molimo Vas da obavijestite našeg djelatnika.

Za vrijeme najma
Postoji li ograničenje što se tiče prijeđenih kilometara?
Naše tarife uključuju neograničenu kilometražu s izuzetkom posebnih vrsta vozila.

Mogu li vozilom prelaziti državnu granicu?
Dozvoljena je vožnja izvan granica Bosne i Hercegovine. Za neke grupe vozila i neke države potrebna je saglasnost CITO Rent a Car-a.

Šta ako se dogodi mehanički kvar ili saobraćajna nezgoda?
CITO Rent a Car poslovnice pružaju podršku u svakom trenutku. Brojevi telefona su navedeni na ugovoru i dokumentima. U slučaju kvara ili nezgode za vrijeme trajanja najma nazovite najbližu poslovnicu CITO Rent a Car-a. Ne zaboravite nazvati policiju u slučaju nezgode na broj 122 za BiH.

Pri vraćanju vozila
Šta ako kasnim s vraćanjem vozila?
Kašnjenje može imati učinak na cijenu najma. Toleriraju se kašnjenja do 1 sata. Za duže kašnjenje naplaćuje se dodatni dan.

Da li trebam vratiti pun spremnik goriva?
Sva vozila se iznajmljuju s punim spremnikom i tako se vraćaju. U protivnom se naplaćuje potrošeno gorivo i usluga punjenja.

Mogu li produžiti najam?
Produženje najma moguće je u trenutku vraćanja vozila ili za vrijeme trajanja najma u dogovoru s djelatnikom CITO Rent a Car-a.

Mogu li vratiti vozilo izvan radnog vremena?
Da, ali potrebno je provjeriti takvu mogućnost s našim djelatnicima.

Da li trebam provjeriti stanje vozila prije odjavljivanja vozila?
Da, ako uočite novo oštećenje obavijestite našeg djelatnika.

Da li CITO Rent a Car nudi jednosmjerne najmove?
Jednosmjerni najam unutar granica Bosne I Hercegovine je moguć bez nadoplate. Mreža poslovnica CITO Rent a Car-a daje Vam mogućnost jednosmjernih najmova između svih većih gradova u Bosni i Hercegovini. Za međunarodni jednosmjerni najam primjenjuje se naknada za jedan smjer, koja ovisi o mjestu vraćanja.

Da li postoje dodatne usluge koje moram platiti?
Da, dodatna oprema, poput sjedala za dijete, krovnih nosača, zimskih guma dostupna Vam je uz manju nadoplatu. Dostava i preuzimanje vozila izvan poslovnica CITO Rent a Car-a, vraćanje i preuzimanje vozila izvan radnog vremena poslovnice podliježe dodatnoj naplati u nekim slučajevima.

Koje vrste plaćanja CITO Rent a Car prihvaća?
CITO Rent a Car prihvaća kreditne kartice: American Express, Diners Club, MasterCard, Visa.